Contact

Adresa: Sibiu, str. Piata Unirii, nr.10 (corpul de cladire al Hotelului Continental Forum) airtourtravelsibiu@gmail.com

Tel:0269248024; 0740881447

Fax:0269248024

Servicii

Agentia de turism AIR TOUR TRAVEL, agentie tur-operatoare din Sibiu, promovează servicii turistice care se adreseaza tuturor categoriilor de varsta .

Servicii turistice:

-inchirieri microbuze si autocare pentru grupuri;

- cazări interne şi externe la pensiuni, vile, hoteluri, hosteluri;

- circuite culturale si tematice;

- sejururi interne şi externe - individual, cu autocar/avion;

- bilete de avion pe rute interne si internationale (curse regulate, low-cost sau chartere);

-programe tip weekend-breaks, city-breaks sau wellness & SPA;

-emitere de asigurari medicale pentru calatorii in strainatate;

- excursii şi tabere şcolare.

CONDITII GENERALE DE REZERVARE - VANZARE A BILETELOR DE AVION

Rezervarea - vanzarea biletelor de avion se face in urmatoarele conditii:

I. REZERVAREA

1. Rezervarea unui bilet de avion este posibila doar in cazul companiilor de linie.

2. Rezervarea biletelor de avion este gratuita si se face cu ajutorul sistemului de rezervari online, care permite accesul clientului la baza de date a companiilor aeriene.

3. La efectuarea rezervarii, clientul va avea acces la informatii referitoare la pretul biletului (valabil la data rezervarii), datele de plecare/intoarcere, orarul de zbor, itinerariul (eventualele escale) precum si termenul pana la care rezervarea este valabila. Mentionam ca compania aeriana isi rezerva dreptul de a modifica termenul initial pana la care rezervarea este valabila, independent de vointa agentiei.

4. In acelasi timp, clientul va avea la dispozitie regulile tarifare ale companiilor aeriene aplicabile din momentul emiterii biletului de avion (ex: conditii de modificare sau anularea a biletului).

5. Aceste reguli tarifare precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa companiilor aeriene, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.

6. Dupa efectuarea unei rezervari, clientul va fi contactat de un reprezentant al agentiei la datele de contact pe care acesta le-a introdus in sistemul de rezervari.

7. De asemenea, Clientul va fi contactat de catre un reprezentant al agentiei in cazul in care apar modificari ale rezervarii.

II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA.

1. Emiterea biletelor de avion rezervate la companiile de linie si plata acestora se face conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana.

2. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata serviciilor intr-o alta moneda decat cea in care i-a fost afisat tariful la momentul rezervarii, i se va aduce la cunostiinta cursul valutar cu care agentia lucreaza.

3. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata cu cardul a biletelor de avion la companii de linie, acesta va achita, pe langa costul biletului, un comision de 2% din pretul total.

4. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata prin banca, acesta are obligatia sa trimita prin fax ordinul de plata cu viza bancii Agentiei sau va trimite prin email dovada electronica a platii prin Internet Banking in format PDF.

5. Inainte de emiterea biletelor de avion, Clientul are obligatia de a se informa despre: natura zborului (regulat, charter, lowcost); costul total al biletului; conditiile tarifare ale biletului (posibilitatea de a se modifica datele de calatorie si in ce conditii, posibilitatea de a se rambursa partial sau total contravaloarea biletului si in ce conditii, conditiile de emitere a biletului cu un minim de timp in avans); tipul biletului emis; cantitatea de bagaje pe care pasagerul are dreptul sa o transporte gratuit si costul/kg a bagajului ce depaseste greutatea admisa; orele de operare, decolare, aterizare, escala; itinerariul de zbor; compania aeriana care opereaza pe ruta solicitata; timpul minim necesar de prezentare la ghiseul de imbarcare; informatii in cazul pierderii biletului; moneda de emitere a biletului (ron sau euro); modalitatea de plata si nivelul taxelor de serviciu pentru : emiterea biletului, reemiterea, schimbarea datei de rezervare, rambursarea totala sau partiala a biletului, alocarea locului in avion).

III. PRETURILE BILETELOR DE AVION.

1. Preturile biletelor de avion pot varia in functie de compania aeriana, destinatie, locuri disponibile, etc.

2. Pretul biletului de avion include tariful biletului, taxele de aeroport si taxa de serviciu. Taxa de serviciu perceputa de agentie este inclusa in pretul total afisat pe sistemul de rezervari si sunt dupa cum urmeaza:

a) Curse de linie interne: 10 EUR

b) Curse lowcost interne: 10 EUR

c) Curse de linie internationale in interiorul Europei sau curse externe domestice sau intercontinentale: 20 EUR

d) Curse lowcost internationale in interiorul Europei sau curse externe domestice sau intercontinentale: 15 EUR

e) Alte curse internationale: 30 EUR;

3. In cazul in care Clientul doreste modificare sau anularea unui bilet de avion si aceasta este posibila conform regulilor tarifare impuse de companie, Agentia percepe o taxa de serviciu de 20 EUR pe langa penalizarile specificate de companie.

4. Pretul biletului de avion include taxele de aeroport. Exista exceptii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita Clientului si alte taxe care nu au fost percepute initial, situatii in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.

IV. BILETUL DE AVION

1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul.

2. Biletul de avion este proprietatea companiei aeriene si este emis:

a) de Agentie in cazul companiilor de linie,

b) de sistemul de rezervari online in cazul companiilor lowcost

V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

1. Clientul este obligat sa achite biletele de avion anterior emiterii lor.

2. In functie de datele introduse in sistem la efectuarea rezervarii, Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion.

3. Clientul este obligat sa ia la cunostinta prezentele conditii generale afisate in sistemul de rezervari online inainte de a cumpara biletul de avion. Se presupune ca odata ce biletul de avion a fost cumparat Clientul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputand sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagabiri Agentiei.

4. Clientul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 min inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.

5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca Clientul nu a efectuat calatoria, in urmatoarele conditii:

a) Clientul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)

b) Clientul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa vizei de intrare pentru tara de destinatie sau tarile pe care le tranziteaza, viza falsa, pasaport cu interdictie sau necorespunzatoare legislatiei in vigoare, etc cad in sarcina clientului) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria

c) alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita

6. Agentia nu este raspunzatoare pentru anulari, intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei aeriene. In astfel de situatii, Clientul se va adresa direct companiei transportatoare, care il va despagubi in conformitate cu reglementarile internationale.

7. Inainte de data plecarii, clientul poate renunta la biletul de avion cumparat aplicandu-i-se, de regula, o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente. Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, Agentia va aplica aceste reguli, in favoarea Clientului.

8. Clientul nu poate modifica biletul initial cumparat decat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul. Daca compania permite

conditii mai avantajoase, agentia va aplica aceste conditii in favoarea Clientului.

9. Clientul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea Clientul la primul zbor se considera renuntarea la bilet si i se aplica prevederile din prezentele Conditii Generale.

10. Clientul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.

11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.

12. In situatia in care Clientul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de

nici un fel Agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.

13. Clientul are obligatia sa se asigure ca indeplineste toate formalitatile legale necesare calatoriei (politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc),

Agentia neavand nici o raspundere in fata Clientului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a Clientul, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.

14. Agentia va informa de buna credinta Clientul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere de a le fi oferit sau nu, deoarece acest serviciu de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.

15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse Clientului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa Agentiei.

16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau ramanerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statetor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a Clientului. In astfel de situatii, Agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.

VI. RECLAMATII

1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de maxim 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.

2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.

3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile lucratoare de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.

4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.

5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.

VII. DISPOZITII FINALE

1. Conditiile Generale de vanzare si conditiile speciale de transport ale companieilor aeriene aplicabile biletului achizitionat se afla in sistemul de rezervari online iar odata cu efectuarea unei rezervari la companiile de linie sau a unui bilet lowcost prin intermediul acestuia Clientul si-a dat acceptul, fara a fi nevoie de o semnatura a Clientului care sa certifice ca a fost informat.

2. Dupa emiterea biletului se considera ca Clientul a luat la cunostinta despre toate regulile tarifare si Conditiile Generale de vanzare a biletelor de avion.

3. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.

4. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

STIMATI CLIENTI, INAINTE DE EMITEREA BILETULUI DE CALATORIE, AVETI DREPTUL SA SOLICITATI ATAT CONDITIILE GENERALE DE COMERCIALIZARE A BILETELOR DE AVION SAU AUTOCAR, CAT SI CONDITIILE GENERALE DE TRANSPORT.

 

Serviciile prestate la o calitate superioară şi preţurile competitive sunt obiectivele propuse de către noi.

 

Bilete de avion

Newsletter

Contactati-ne online

yahooyahoo

A.N.A.T.

Va recomandam

Sejururi

2017 ALBENA - transport individual sau cu autocar din Deva, Alba, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu sau individual

7 nopti charter-minim 2 nopti-individual
de la 13 E in functie de hotelul ales

2017 SUNNY BEACH Bulgaria (cazare/ transport cu autocar AIR TOUR TRAVEL)

7 nopti charter-minim 2 nopti-individual
de la 15 E/noapte;

2017 SF CONSTANTIN SI ELENA-transport individual sau cu autocar din Deva, Alba, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu sau individual

minim 2 nopti-indinidual; 7 nopti pentru transpor
de la 6 E/zi/persoana;

2017 OBZOR - transport individual sau cu autocar din Deva, Alba, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu sau individual

7 nopti- ptr. transport autocar, minim 2 nopti- tr
de la 14 E/ noapte

2017 CHARTER AUTOCAR BULGARIA - plecari din Deva, Alba, Sebes, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu

sejur de 7 nopti
de la 25 E

2017 NESSEBAR- - transport individual sau cu autocar din Deva, Alba, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu sau individual

7 nopti charter-minim 2 nopti-individual
de la 13 E

2017 NISIPURILE DE AUR- transport individual sau cu autocar din Deva, Alba, Sibiu, Valcea, Pitesti, Bucuresti, Giurgiu sau individual

minim 2 nopti-individual, 7 nopti- ptr. transport
de la 12 E in functie de hotelul ales

2017 Early Booking MPM TARSIS CLUB 4* - pana la 31.03.2017

6 sau 7 nopti
de la 290 E

2017 Early Booking MPM Kalina Garden 4* pana la 31.03

7 nopti
de la 200 E

2017 Excursii si tabere scolare

1-2-3-4 zile
de la 30 de lei/persoana

2015 Istanbul-Capitala celor 3 imperii SCOALA ALTFEL, SA STII MAI MULTE, SA FII MAI BUN!

4 zile 3 nopti
de la 150 E

ZBOR DE AGREMENT DEASUPRA SIBIULUI 2017

minim 20 de minute
de la 150 RON

Vezi toate sejururile

Croaziere

Destinatii

Anglia

Anglia (3 oferte)

Austria

Austria (80 oferte)

Belgia

Belgia (1 oferte)

Brazilia

Brazilia (1 oferte)

Bulgaria

Bulgaria (20 oferte)

Cehia

Cehia (60 oferte)

Cipru

Cipru (5 oferte)

Croatia

Croatia (8 oferte)

Cuba

Cuba (1 oferte)

Danemarca

Danemarca (1 oferte)

Egipt

Egipt (6 oferte)

Elvetia

Elvetia (1 oferte)

Filipine

Filipine (1 oferte)

Finlanda

Finlanda (1 oferte)

Franta

Franta (36 oferte)

Germania

Germania (8 oferte)

Grecia

Grecia (118 oferte)

Israel

Israel (10 oferte)

Italia

Italia (80 oferte)

Maldive

Maldive (1 oferte)

Malta

Malta (3 oferte)

Maroc

Maroc (1 oferte)

Muntenegru

Muntenegru (1 oferte)

Norvegia

Norvegia (1 oferte)

Olanda

Olanda (2 oferte)

Polonia

Polonia (10 oferte)

Portugalia

Portugalia (2 oferte)

Romania

Romania (66 oferte)

Rusia

Rusia (4 oferte)

Seychelles

Seychelles (1 oferte)

Slovenia

Slovenia (1 oferte)

Spania

Spania (22 oferte)

Thailanda

Thailanda (2 oferte)

Tunisia

Tunisia (1 oferte)

Turcia

Turcia (160 oferte)

Ungaria

Ungaria (176 oferte)